10/24/2014

Himmeetä



Herrasmiehen toteutan meidän soidinmenot/
Myö ollaan kuin kalliot joita meret on kuluttanut/
Aikakaan ei odota vaan jätättää mitä on sopinut/
Ollaan kuin köynnös vanhan talon seinii ja kattoo/
Lupaukset ovat kuihtuneet kuin vesi kaivoon/
Ulkoa homeinen paali jota ei pysty edes katsoon/
Sitäpä tätäpä sateessa seisova pappi vailla uskoo/
Sokea on mieli sitä pitempi on valehtelijan kieli/
Uskoo kuka ken tahtoo mut minen turhaa vastoo/
Sanasta sanaan kirjoitan mun riimuin nahkaan/
Viimeiset sanain tuulehen voimakkaasti kuiskaan/

Huudan huudan lujempaa/
Huudan niin kovaa kuin voinkaan/
Läpäisee se kaikki esteet eteeni tulevat/
En anna periksi siitä mitä tulit toivomaan/

Yössä olen kuin haamu vailla tahtoo/
Kipitän pitkin kujii kuin hobitti ilman vaistoo/
Haistan silti kaiken ja kirkkaasti näen/
Mua et voi vahingossakaan kusettaan tai katkasen käen/
Olen vikkelistä vikkelin ja nopein päällä maan/
Liidän korkealla sisällä pilvien ja tähti taivaan/
Kuulen lupaukset surkeat ja onnettomat planeetan/
Mutta älä huoli sillä mie sua kuuntelen ja avitan/
Viholliset aina perästäin helposti pois karistan/
Muutan vanhaan rämäseen kartanoon lopuksi asumaan/
En vieraita kaipaa enkä turhaa suun soittoo lainaa/

Huudan huudan lujempaa/
Huudan niin kovaa kuin voinkaan/
Läpäisee se kaikki esteet eteeni tulevat/
En anna periksi siitä mitä tulit toivomaan/

Antaudun sinulle jänteitä ja luita myöten/
En pelekää kuolemaa enkä sitä tuntematonta tulevaa/
Ilmaisen sille tunteeni nyrkeillä pöytää kovasti lyöden/
Nauraen matkani päätän ja onnellisuuteen sukellan/
Minua suojaa tammikuori ja toivon sen minua pukevan/
Toivon myös että minua kaipaa ihmiset upeat/
Eikä vailla piinaavaa negatiivista oloa surevan/
Annoin teille ittestäin kaiken jonka te ansaitsitte/
Ymmärrän myös että paljon minussa asioita kaipasitte/
Kaipuu aina holhoomaan jää, äläkää jääkö käpertymään/
Jatkakaa elämää niikuin se kuuluukin ihmisten elää/
Olen kuin halkeillut jää jota ei voi murtaa enempää/

Huudan huudan lujempaa/
Huudan niin kovaa kuin voinkaan/
Läpäisee se kaikki esteet eteeni tulevat/
En anna periksi siitä mitä tulit toivomaan/

Huudan huudan lujempaa/
Huudan niin kovaa kuin voinkaan/
Läpäisee se kaikki esteet eteeni tulevat/
En anna periksi siitä mitä tulit toivomaan/


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti