3/08/2015

Violetti



Vuodesta 2005 mun sanat oli vaikeit ja empivii/
Ku törmäsin naiseen joka ei halunnu pelkkää seksii/
Vaan tasan tarkkaan ties mitä tuli ettiin/
Se löi suoraan jauhot suuhun ja kädestä piti kii/
Lausu kauniit sanoi ja kehu kuinka oon se ketä ettii/
En uskon sen muija settii, aivan liian kieroutun ku se letti/
Se todellakin avas mun silmät silmästä silmään/
Tajusin kuin mukavaa meillä oli aamusta ilta hämärää/
Öisin vaan sängyssäin pyörin koska se sekotti mun pään/

Rakkaus tunteesta tunteeseen/
Tuntee mitä tuntee anna sen kulkee/
Rakkaus tunteesta tunteeseen/
Tuntee mitä tuntee anna sen kulkee/

En tienny käännynkö länteen vai itään/
Kierränkö etelän vai päädynkö sen perään/
Nainen se kaunis kuin sadun hahmo/
Tajusin sen että se oli mun elämässä ainut pakko/
En voinut häntä pois enää sulkee/
Tunteet nous pilviin, tarvis enää vaan peräs kulkee/
Annoin sanani sille yks kesäinen ilta laiturilla/
Sen hymy nous korviin ja hiljainen ääni ku kaijuttumilla/
Se suuteli mua pitkään sen lyhyen illan/
Onnellinen pari ilman huolii ja murheit/
Et katunut koskaan päätöstä jonka alussa jo teit/

Rakkaus tunteesta tunteeseen/
Tuntee mitä tuntee anna sen kulkee/
Rakkaus tunteesta tunteeseen/
Tuntee mitä tuntee anna sen kulkee/

Makaa sängyllä meikäläisen huppari pääl/
Kertoo ihanasta päivästään/
Sekunnit tunneista päivästä päivään/
Yllättän sen joskus jollain pienel ku se kotii rientää/
Vuosien päästä tähdätään johonkin uuteen/
Massu pyöristyy ja sisällä pikkune rynnii tulevaisuutee/
Se pienen pieni käärö sylissäin saa meidät ymmärtää/
Tää on se onni joka meitä päähän potkii tänää/
Se oppii se seuraa meidän eleet ja liikkeet ymmärtään/
Ekoi äänteit ja sanoi koittaa ähertää/
Seurataan sen kasvamista hautaan asti todella ylpeinä/


Inspikset: 9th Wonder & Murs - Whatuptho (Instrumental)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti