1/08/2017

Uudet Tuulet



Mie tipuin jäihin/
Sukellan syvemmälle ja syvemmälle menneisyyteen/
Mieli käskee takasin päin ennenkö rupee pimenee/
Kroppa kieltäytyyn, sitä en tuu koskaan tekkeen/
Anna anteeksi, annoinko jo anteeksi/
Vitut susta, vitut musta luulin että saimme tarpeeksi/

Liian pimeetä päivästä toiseen/
Etsin valoo, talosta taloon/
Olen yksin, en kuule edes narahdusta/
Missä olen, kuka olen, mie tarviin parannusta/
Polvillani maassa katson vain maata/
Taivaalta tippuun tuhkasade saasta/

Nousen ylös mutta pidän silmäni ummessa/
Mietin ja mietin olenko edes elossa/
Tarviin merkin, tarviin jonkin merkin/
Silloin kuulen äänen tutun lämpöisen tuulen/
Aukasen silmät ja nään uudet tuulet/

Löysin merkin, löysin valon mitä mie etsin/
Helpotuksen tunne särkee tuskaisen pleksin/
Olen vapaa, olen todellakin vapaa/
Minua ei estä ei estä mikään paha/
Minulla on se onnellisuuden suoja/
Sitä ei tuu kukaan viemään enään multa/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti