7/27/2014

D!sco Sitruuna



Oon oppinu tappeleen pienest pitäe/
No mitä sitte?/
Oon oppin pittään ittestäin huolen jo kauan sitte/
Kasvoin ilman kaverei ja minkäälaista tukkee/
Tutustuin elämän tuskaan ennenkö opin edes lukkee/
En haavojain nuollu, oon elämän kivut puihin vuollu/

Kasvanut olen virheistäni/
Viisastunut tyhmyydestäni/
Vapautunut kärsimyksistäni/
Päässyt yli tuskistani/

Pikkupoika pelekkää luuta ja nahkaa/
Heikko ja hento lähteen lentoon ku kasa tuhkaa/
Mutta sydän täynnä luottamusta ja uskoo/
Teijän on ehkä vaikee tätä uskoo/
Mutta tää jätkä nous omille jaloilleen/
Näytin vittu kaikille mistä veistetty oon/

Oppinut olen virheistäni/
Järkiintynyt tyhmyydestäni/
Kivuton kärsimyksistäni/
Haudannut syvälle maahan tuskani/

Olen mies enkä mikki-hiiri/
Olen titaanii enkä mittää alumiinii/
Olen vain oma ittein/
Helevetin ylypee siitä lahjastani/
Minun heikkous on vahvuuteni/
Kaikki mitä olen kokenut ja nähnyt/
Se on minusta vankan ja lujan kasvattanut/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti