10/17/2014

Hetki hetkestä



Anna mulle sanoi mitä pystyn vatvoon/
Anna mulle lauseita joita saan katkoon/
Ylös alas oikee ja vasen/
Ootas hetki käännän mun toisenkin polven/
Kieri pyöri kauas kauas toisten joukkoon/
Anna mulle katsees luottamus toivoon, uskoon/
Äläpä selitä että jokin ois muka hätänä/
Sen takia mie oon nyt ja tässä/
Turhaan olet kaikkia liikkeitäin epäilemässä/
Sisältä vankka mut ulkoon mätänä/
Mun itsevarmuus on kuin siilin piikit/
Emmie sille mittään voi ku heinäs jo niitit/
Kovalla raskaalla työllä voimain piirsin/
Annan sulle pilvet auringon ja maan/
Tätä paskaa ei tuu enää koskaan tapatumaan/
Jätetään menneet taakse päin/
Tulevaisuutta  kohti sokkona aina tottakai/

Olet aurinkoin olet kuuni suuri/
Olet kaikki kaikessa mistäköhän tämäkin tuuri/
Saat minut tuntemaan ittein tärkeeksi/
Olet minun maani ja taivaani/
En tarvitse muuta, tämä on lupaus pitävä aina/

Riimini viilsin onttoon puun kuoreen näin/
Tapahtumat kelaan ain väärinpäin/
Tajuakkos nainen tämän pienen pienen asian/
Sie olet parasta mitä mulle on tapahtunut koskaan/
Toivon vain että nähtäisi taas uudestaan pian/
Mietin sua aamut päivät illat ja yöt/
Päivät viikot kuukaudet vuodet ikuisuudet/
Sua suudella hempeesti ku vain saan/
Perkele en tiedä elämässäin mitään sen parempaa/
Tiedän olet vaikea haastava siksi niin erikoinen/
Sinussa on silti nainen kaikki se jota mie tarvitsen/
Et ole todellakaan niinkuin kaikki muut/
Sinun kanssain tunnen tunteita joita en ole tuntenut/ 
Olet omalaatuinen höpönassu kultasuu/
En vaihtais sua mihnkään muuhun kun mua päin tuut/

Olet aurinkoin olet kuuni suuri/
Olet kaikki kaikessa mistäköhän tämäkin tuuri/
Saat minut tuntemaan ittein tärkeeksi/
Olet minun maani ja taivaani/
En tarvitse muuta, tämä on lupaus pitävä aina/

Olet aurinkoinen olet kuuni suuri/
Olet kaikki kaikessa mistäköhän tämäkin tuuri/
Olet minun elämässäin se tärkein duuri/
Olet minun maani ja taivaani/
Olet minulle suurempaa kuin mikään timantti/
Olet minun elämäni tärkein asia josta huolta pidän/
Olet enemmän kuin rahat ja rikkaudet/
Sinua rakas, ei voita maailman mitkään kalleudet/
Koska juurikin sinä siinä olet tärkein kalleus/
Tämä on vedenpitävä lupaus minulta sinulle/
Tämän elämän jälkeen olen vieläkin vannoutunut sinulle/



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti