9/17/2014

Granaattiomena



Näpytän paskalla nii paljon viestii/
Että paska kuivuu perseesee kiinni/
Ajaessa tuijotan naisten perseitä nii/
Et välillä pää taittuu ku pöllöllä takaraivoo kii/
Juon pelkästää viinaa ja viskii/
Jos rapula ei aamulla iskis vissiin/
Olen oman elämäni superman/
Öisin poljen yöhön kuin batman/
Omanlainen batmobiilini niin/
Pelkääjän paikalla turvalaittesto kii/
Saatan sotkeen kuitenkin päin helevettii/

Olen reipas rämäpää/
Nautin ja nauran ku käkkäräpää/
Huudatan lujaa, huudathan mun kaa lujaa/
Annathan sen kaikua ja soida hurjaa/

Tule metriikin lähemmäs mua/
Ammun sua silmiin sitruunamehulla/
Nauran ja röhötän kun katson sua/
Älä edes vaivaudu vaan maahan kaivaudu/
Anna olla vaan ja painu kotiis pohtimaan/
Olen oman onnein velho ja tykkään loihtia/
Rähjään toisen juhlissa ja väitän sua sotkiaks/
Mullon aina joku random alibi mukana/
Tottakai jokaikinen ihminen on muhun sulana/
No paskan vitut vaa, annan elämän rullaan/
En katso turhii asioit silmiin vaan nautin omastaa/
Mansikoita ja valkoviinii tykkään mausta suklaan/

Olen reipas rämäpää/
Nautin ja nauran ku käkkäräpää/
Huudatan lujaa, huudathan mun kaa lujaa/
Annathan sen kaikua ja soida hurjaa/

Olen reipas rämäpää/
Nautin ja nauran ku käkkäräpää/
Huudatan lujaa, huudathan mun kaa lujaa/
Annathan sen kaikua ja soida hurjaa/
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti