6/24/2013

Tuluppaani



Annas ku mie sua hetkosen mietin/
Ajattelen kaikilla nystyröillä ja sängys kierin/
Naurahtelen yksiksein ku kuviamme katselen/
Voikun olisit tässä vieressä edes hetkosen/
En tahtoisi menneisyyteen palata/
Tahtoisin vain tulevaisuuteen päin katsoa/
Sinua hyväillä kaikin voimin jos voisin/
Katsoa silmiisi kirkkaisiin ja iloisiin/
Jos kaikki asiat oisi vain toisin/

Anna mun sinun nimeesi huutaa/
Anna mun huutaa lujaa/
Näyttään kuinka sua rakastan/
Näyttään kuinka sua palavasti haluan/
Olla sulle se, ainoa ja oikea/
Sinun todellinen sydämes suojelia/

Odottanut sinua kauan olen/
Onneksi viereeni saavuit hiljakseen/
En ole enää puolikas, enkä rikki/
Olen kokonainen ja kova kuin tukki/
Kesä yössä tanssahdellaan ja nauretaan/
Ollaan toisissamme kiinni ja oleskellaan/
Suudellaan, nautitaan, yhdessä ollaan/
Olen maailman onnellisin jätkä päällä maan/
Kun vain sinun ikioma olla saan/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti