6/09/2013

Sinetöity



Maailman suurin virhe oli suhun tutustuu/
Leikit mun tunteillain ja syljit salaa päi mun naamaa/
Kaippa ny tälläisessä käsittelyssä ihmine hermostuu/
Anteeksi kehtasit vielä viestilläs pyytää/
Oisit sen voinu sanoo päin naamaa et oot syypää/
Exästäs mulle höpötit ain tosi paljon/
Miksen jo silloin sitä nähny että sen sie takas tahdot/
Halusit kahdella jätkällä leikkiä ja säätää/
Viestilläs mulle kerroit kaiken, jotta vihaa pystyit säästää/
Tein isoja uhrauksia sinun takia/
Kappas kepposta, näin paskasti kohtelit takas minua/

En sulle ikään anteeks tuu antamaan/
Ihan turhaan tuut sitä multa toivomaan/
Lähe lääppii eläkä takas ikään tulekkaan/
Parempi ku et edes muhun päi katsokkaan/
Eläkä ikään likasia sanojas tuu mulle lausumaan/

Oot sääliä hakeva pikkuine esine/
Sun sydän ja sielu on mustan värine/
Sisälläs ei pala mikään valo/
Siellä on pimeys ja rikkinäinen kohtalo/
Tuntees on pinnallista haurasta lasia/
Jotka ei tuu ikään kestään oikeaa rakkautta/
Äänesi on rikkinäinen ja hiljainen/
Menetät elämästäs kaiken ilon ja rakkauden/
Toivottavasti kaipuusi on pitkä ja tuskainen/
Kun veteen katsot, et siitä peilikuvaas nää/
Olet niin likainen että oikein hävettää/

En sulle ikään anteeks tuu antamaan/
Ihan turhaan tuut sitä multa toivomaan/
Lähe lääppii eläkä takas ikään tulekkaan/
Parempi ku et edes muhun päi katsokkaan/
Eläkä ikään likasia sanojas tuu mulle lausumaan/

2 kommenttia:

  1. Aikas rankkaa tekstiä! mut varmasti helpottanut oloa kun oot kirjoittanut tän.
    Ja varmasti on paljon muitaki ketkä on samassa tilantees.
    Tää runo sun pitäs suoraa laittaa tolle osoittamalle tyypille!
    Et se oppis olemaan.
    Hyvin kirjotettu!



    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! ja todellakin nooh se sai viestin erilailla käsiteltyn ku tässä, mut kyllä seki men perille! ja kiitos vielä kerran!

      Poista