3/17/2013

Tuulimylly



Mun elämä on yhtä hauras, kuin polkupyörän pinna/
Katketa voi milloin tahansa, unelmien linna/
Mutta jaksan uskoo siihen kaikkeen, tän yhden kerra/
Mieleni on vahva, säällä kuin säällä/
Mieluiten olen alla kuin naisen päällä/
Aika imelää tekstii, pakko myöntää/
Mut uskokaa pois, väänsin tätä tekstii liian myöhään/
Naiset uskoskaa pois, tää jätkä rakastaa sua ja syöttään/

Mun elämässäni on kolme vaihdetta/
Synnyin, elän, nyt juoksen päin elämäni rakkautta/
Rakkauden höperö mie oon, ilman mitää painetta/
Voit muhun luottaa, sun vain oon, ilman suurta aihetta/


En ole komea, tiedän sen/
Korvaan luonteellani ulkoisesti mitä olen, kaiken/
Olen rento, hauska, mukava ja iloinen tapaus/
Ole huoleti, minun kanssa aikaa vietät, pois lähtee ujous/
Tärkeintä on että toistemme kanssa on aina hauskaa/
Muista ei tarvitse välittää, meillä on vain yhteistä aikaa/
Käsi kädessä kuljemme, että meillä on ihanaa/
Taivaisiin nousen kun sinulta pienen suukon saa/
En tarvitse, halua elämältä mitään muutakaa/
Tahdon vain ikuisesti sinua ainiaan, rakastaa/

Mun elämässäni on kolme vaihdetta/
Synnyin, elän, nyt juoksen päin elämäni rakkautta/
Rakkauden höperö mie oon, ilman mitään painetta/
Voit muhun luottaa, sun vain oon, ilman suurta aihetta/

Joskus kuolema kaunista elämää särkee/
En kuolemaa pelkää, huudan sen kovaa äänee/
Ei luulla saa, että rakkaansa on menettäny/
Usko pois, ne on ain sun vierelläs, ootsä sen käsittäny/
Ei ne tuu ikään susta irti päästään, ei se oo nittte juttu/
Joskus tunnet kosketuksen, se on joku sun rakas tuttu/
Ne ei anna sun sydämes mennä ikää ruttuu/

Mun elämässäni on kolme vaihdetta/
Synnyin, elän, nyt juoksen päin elämäni rakkautta/
Rakkauden höperö mie oon, ilman mitään painetta/
Voit muhun luottaa, sun vain oon, ilman suurta aihetta/

Elä sun elämäs niin täysillä ku ikinä voitkaa/
Ota kaikesta pienestäkin ilo irti, mitä annatkaa/
Silloin olet elämäsi herra tai rouva, mitä ikinä oletkaa/
Tällöin sinuu ei voi mikään asia maailmassa satuttaa/
Olet titaani kuori, hopea sydän, kultainen nuoli/
Maailman ihanin, kaunein, korkein vuori/
Minussa se huikein, tärkein ja parhain puoli/




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti