3/20/2013

Memorial



Tää tarina toivottavasti teit opettaa/
Halusit mua erilailla rakastaa/
Mieki sua, ystävänä vain ja ainoastaa/
Tiedän ettet siitä ilahtunu lainkaa/
Saat mut ystävän, tai et ollenkaa/
Ymmärrä se ystävä rakas, en halua sua satuttaa/
Rakastan sua ystävänä tosi paljon, josse sua lohduttaa/
Meidän suhde on vahvempi ystävinä, parhain kavereina/
Huolet ja murheet voidaan toisillemme vuotaa, huoletta/
Olet tärkeä tuollaisena, Elää en vois ilman sinua/

Olet tärkeä, kultainen ystävä mussukka/
Kultaisin harppu, kaunein kukkakimppu/
Timanttiakin kovempi ystävyytemme suoja/
Mitä tapahtuukaan, ain olen sinun luona/

Aina kun sinulla valui murheet kyyneleen/
Pyyhkäsin ne pois, ettei kauniit silmäsi enää vuotaneet/
Sinusta pidän ain huolen, missä ikinä menetkää/
Sinut syliin nostin, tiedät ettet tule minua ikää menettää/
Halusit minua huulille suudella, poskelle se riittää/
Ei tarvitse niin pitkälle mennä, kuin tälleinki jo pärjää/
Ain kuin pois lähdin, perääni jäit itkemää/
Elä huoli ystävä rakas, tulen takasin, elä jää pelkäämää/

Olet tärkeä, kultainen ystävä mussukka/
Kultaisin harppu, kaunein kukkakimppu/
Timanttiakin kovempi ystävyytemme suoja/
Mitä tapahtuukaan, ain olen sinun luona/

Muistatko kuin ekan kerran tapasimme/
Silloin jo tajusin, että ikuisuuden yhdessä olemme/
Käsi kädessä onnellisena kulkisi elämämme/
Olet kuin sateessa raikastunut sinikello/
Onnellisin päällä maan, elävä tuhkimo neito/
Et koskaan liian hapan, taikka liian mieto/
Ainostaan kirpein ja maukkain, kaunein kielo/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti