1/03/2013

Mistake

- Luulin tietäväni että sinä olet se ainut ja oikea,
Odotin tästä kaikesta vain minulle liian helppoa,
Halusin ymmärtää sinua täydellisesti ja lämmittää.

 

- Yhden pienen virheen kerkesin väsäämään,
Suurta tuskaa ei se tuonut kummallekkaan,
Mutta sinussa se kuitenkin sattui ja tukahdutti.

 

- Muutuit päivien myötä todella paljon,
vähemmän ja vähemmän minulle asioita kerroit,
sitä enemmän ja enemmän minun tuskani kasvoi.

 

- Rupesin jostain syystä pelkäämään kaiken loppua,
Sinun mielestä asiat kulkivat samaa rataa,
sitten pelko minut valtasi, ja sinut minä kadotin.

 

- Olimme erossa monta viikkoa,
Luulin tämän kaiken parasta olevan,
Kuitenkin väärin kaikki luulot tajusin tuntevan.

 

- Se pimeys minut kokonaan valtasi,
Sinua minä vain enemmän ja enemmän kaipasin,
Itseeni petyin, kun tajusin, että minä sinut kadotin.

 

- Tajusin etten sinua enään ikinä takaisin saa,
Se laittoi minun maailmani musertumaan,
koska ymmärsin että minä tämän kaiken hajotin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti