1/24/2013

Sateenkaari



- Olet minulle elämäni kallein ja harvinaisin lahja,
    Olin melkein päätä myöten yksinäisyyden montussa,
    Silloin sinä laskeuduit elämääni kaikessa rauhassa,

- Simmuni aukaisit ystävyydelläsi minua kohtaan,
   Elämäni sitoutui sinun onnellisuuden lankaan,
   Tästä eteenpäin kuinka rakas ystävä oletkaan.

- Minut hyväksyit välittömästi tälläisenä kuin olen,
   Sinä olet vain aivan uskomaton ja erikoinen,
   Olen onnellinen että vierelläin olet ikuisuuden.

- Sinun simmusi hohtaa kuin vesi valoa vasten,
   Sinun hymysi on uskomaton ja kaunis erikoisuuden,
   Luonteesi ainutlaatuinen minun sydäntäin vasten. 

- Kehosi on kuin ruusuin varsi,
   Nätti ja hurjan kaunis kuin virsi, 
   Enkä halua ikään päästää sinusta irti.
   
   

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti