11/18/2012

Weed to Weed



- Kasvatan sitä vihreetä kukkaa,
    joka rakastaa mun kämmenen jokaista mutkaa,
    silloin tunnen elämäni hurmaa.

- Sitä mulla on kymmeniä kiloja,
     koska osaan sitä ny varjella,
     ja antaa sen mulle kostua.

- En jaksa muista piittaa,
    koska johdan elämäni viittaa,
    silloin olen voittamaton piina.

- Ruohoni kasvaa ja kukoistaa,
    mulle elämän loistoa se antaa,
    tuntee syyt ja viat aina, myös se mua rentouttaa.

- Saan siitä vastineeks paljon mainetta ja kunniaa,
    ihmiset kyselee kuis sulla oikein palaa,
    silloin olen rikas ja viattoman paha.

- Tässä sitä ny ollaan,
    elelen näin,
    kohta pitää jo mennä etehen päin.

- Saan paljon respectii,
    tunnustuksii ja reseptii,
    silloin täytyy olla se suojeleva enkelii.

- Mulla on jo paljon tilaa,
   voimaa ja kukkien kiltaa,
   ei tarviikku paperii ja liimaa.

- Tällä mie pärjään,
     ja jaksan elää,
    antaa voimaa kullekkin kevääl.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti