12/07/2014

Toivo



Teen ihan mitä vaan et saan sen uudelleen toimimaan/
En vain tee en vain sano enkä pyri puhumaan ollenkaan/
Hissun kissun vain koitan saada asiat oikei olemaan/
Vaikka aina ei jännää oliskaan ja päätä huimaavaa/
Joskus tuntuun että lausun sanat omissa hautajaisissa/
Hiljaisuuden kiusattua käännän kylkee haudassa/
Numero onnen kakkonen on ainiaan mukanain/
Se polkee se rummuttaa taukoomatta rinnassain/
Luonne ei periks anna eikä sylje sanoi turhii/
En oo sekopää luonne enkä himoihe sairaita murhii/

En ole sairas, en ole sekopää/
En ole hullu enkä toivo itsemurhaa/
Olen vain kansalainen ilman toiveit ja turvaa/

En ole sairas, en ole sekopää/
En ole hullu enkä toivo itsemurhaa/
Olen vain kansalainen ilman toiveit ja turvaa/

Hypnoosissa hypin pitkin pitkää kenttää suurta/
Kellään tässä maailmassa ei tuu oleen suurempaa suuta/
Narraan ja rassaan joka ikisen kalan yksitellen/
Puren paskaks kaike materiaalin ja hymisen pyrähdellen/
Tärähdellen menninkäisten kanssa nuotialla tanssien/
Omin kaikki kehut ja pyrin tunteen rakkaut kautta naisie/
Varastan pankitkin ilman aseit ja turhaa tuskaa/
Kun istun sossun penkille nii katoon ku pummi puskaan/
Sokea olen mutta kaiken kirkkaasti nään/
Oon yhtä kiero ku näätä ilman päätä ja häntää/
Kaamea haju vaan aina jälkeen tästä luikerosta jää/

En ole sairas, en ole psyykkisesti epävakaa/
En omista karmaa enkä turhaa tuskaa lainkaan/
En ole hullu enkä kanna muitten kaunaa/
Olen vain oma ittein ja täysin vakaa/
Käteni ovat sisustani täysin puhtaat/
Perinnöksi mitä sainkaan/
Talon kuin linnan, sokkeloisen pihamaan/
En tule lapsuuttain kaipaan/
Kuljen varpaillain päivät pitkät ainiaan/


En ole sairas, en ole sekopää/
En ole hullu, enkä toivo itsemurhaa/
Olen vain kansalainen ilman toiveit ja turvaa/ 

En ole sairas, en ole sekopää/
En ole hullu, enkä toivo itsemurhaa/
Olen vain kansalainen ilman toiveit ja turvaa/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti