12/16/2014

Lopeta



Syntymästäin asti se asia oli kuin suurin floppi/
Sylkee lentää nii että antakaa mulle joku sylki kuppi/
Vähän niikö meikäläisen hippi hoppi en tie mikä se sotki/
Olen välillä yhtä kiree ku vyönsolki ja a duurin molli/
Olo onkuin molli ollilla ja tää jätkä onse joka kinkut hotki/
Olen suomen saarien kunkuin ja paskasin lokki/
Lokikirjaan merkkaan kuinka monen naamat mä sotki/
Älä anna antavas sitä sanaa jota et pysty edes antaa/
Älä vaivaudu sanoo sitä sanaa joka mieltäs painaa salaa/
Salaetsivä ilman painettavaa sanaa ja kaike pois antaa/
Kannetava oisjo kamat pois ennenku eukko kotii palaa/

Ärrän kierrän päin persposkee/
Karjun riehun koska päätäin koskee/
Joten painu vittuun ennenkö heitän sut koskee/
Älä puhu mulle josset haluu et satutan sua toistee/

Rinkelit ronkelit löin paskaks sun patsaasi/
Suutarin antavin, annoin sulle vahingos palkkani/
Kenkäni laukaisi ku sun ahtaasee eteisee löin varpaani/
Huusin ja laadin samalla korvaukset armaani/
Suffailin sängylläs kuin leijonat kamppailis/
Päätä kattoon löin ja hakuilin nimees varhaisin/
Älä anna mulle anteeks ku nauroiin päin naamaasi/
Suljen komeron ovet joten voit tulla kaapista ulos/
Älä jätä ovii auki koska en haluu et muita on tulos/
Olen maaginen mies ja uusiutuu kudos ku kudos/

Ärrän kierrän päin persposkee/
Karjun riehun koska päätäin koskee/
Joten painu vittuun ennenkö heitän sut koskee/
Älä puhu mulle josset haluu et satutan sua toistee/

Ärrän kierrän päin persposkee/
Karjun riehun koska päätäin koskee/
Joten painu vittuun ennenkö heitän sut koskee/
Älä puhu mulle josset haluu et satutan sua toistee/ 

Inspikset (Fort Minor - Petrifierd ''Instrumental'')

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti