12/02/2013

Luumu



Mie rakkaudesta röhin ja se mun keuhkoja riivaa/
Koitan ja koitan vaan pidentää mun siimaa/
En anna sen olla ja vaivaan mua/
Ihan sama kui kovaa se kiduttaan mua/
En satuja kerro en ääntäni vaivaa/
Minen oo täydellistä nähnykkää koskaa/
Joten anna mun olla en pysty ny olemaa/

Kimpsut ja kampsut mie raivaan mun tieltä/
Onnella potkin kaikkie perseitä/
Huuda ja raada se on viisauksista vahvin/
Elämän kertomus on todellakin laiskin/
Juupa ja jaapa on vikkelintä koskaan/
Anna mun olla ja mee vaikka hustlaan/

Juoksen käsilläni paikasta paikkaan/
Koskaan en pysähdy ku kiire jo painaan/
Pyörin ja hyörin joskus sanoillani leikin/
Jotkut ei vaan tajua et mitä mie veisin/
Katson sua silmiin ja hymyäni näytän/
Onnen kukilla sun maljakkos täytän/




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti