5/15/2014

13



Auringon säteet mun naamaani paistaan/
Kannan kaunaa kaiketi ainaa/
En saa, en todellakaa ymmärrä antaa/
Kaadan lissää viinaa koneesee/
Se todellakin tajuaa ja ymmärtää mua aina/
Etiketissä lukkeen elä ikää isoo punaista nappia paina/

No minähä sitä näpytän ja painan minkä kerkeen/
Se kertoo mulle emä valheen ja en puhu enää hetkeen/
Hiljasta kaiketi pitkän aikaa anna mun murheeni kantaa/
Suoraan suolaa haavoihin se on kuin sulaa laavaa/
Rämppään ja rämpytän mun kultasta harmonikkaa/
Karjun ja laulan yhtä säveltä aivan samaa aikaa/

Et selevää saa et ymmärrä sanase sanaakaa/
Mun örinä on niin helvetin matalaa/
Sen sävy on tummaa ja todella raskasta/
Raakaa ruosteista metallia palavasta talosta/
Mitä olenkaa saanu mukaani kirkkaasta valosta/
Opetellu ja oppinu kaiken kantapään kautta alusta/






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti