4/05/2014

Laineilla



Annan mun maiseman vaihtuu/
Annan hetken rauhas relaxoituu/
Annan ajan rauhassa mennä/
Mennä minne, sinne tänne/
Annan tähdet, kuun ja taivaan/
Mullon rauha, olen vapaan/

Kirsikkaista unelmaa laidasta laitaa/
Mun ystävät ei sammu humalas koskaa/
Viinapää on titaanista, sä et meidä bileitä hostaa/
Mie oon sun pomo, sullon paha olo/
Anna olla ku et pysty edes nostaa/
Tanssilattia on täynnä naisii/
Mua ei kiinnosta, oon juomassa/
Hyvää jäläkee en voi luvata, koska en oo ammattilaisii/

Annan mun maiseman vaihtuu/
Annan hetken vain päästä karkuu/
Annan ajan rauhassa roikkuu/
Tulla sinne, tulla tänne/
Annan auringon, meret ja maat/
Jos sie sitä haluut, sie sitä saat/

Löysää laihaa välistä liia vahvaa/
Mun kahvi pitää olla ain pikimustaa/
En palauta sulle takas sitä tuskaa/
Mut kyllä voin aina välistä muistuttaa/
Kyllä sitä välillä saa neideille kuiskuttaa/
En osannu sitä maalia oikein sun päälles ruiskuttaa/
Maalari ilman tarvikkeitaa, se ei ole heleppoa taidettaa/
Taidetta pitää osata ymmärtää, ennekö ajatukset lentää/





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti