2/20/2014

Neliö



Jokkaisesta sanasta pala latinaa/
Mun lauseista pittäis saada platinaa/
Kun hiivin hiljaa narinasta narinaan/
Elän oman elämäni narnian tarinaa/
Mut ilman sitä hulluu leijonaa/
Koska pelkään petoeläimii, no ei vaa/
Oon pelle ilman minkään sortin kapinaa/

Oon matti myöhänen ilman lakii/
Itketään turhista asioista minkä takii/
Tahtoisin suodattaan tän kaiken vatiin/
Lisää tähtii mun taivaalle tarviin/
Taittelen mun runosta lennokin/
Yhtä kaunista tekstii kun john lennonin/
Tahdon tietää että näät mun tekstin kauniin/

Oon ylypee ittestäin/
En välitä vittuukaa muitten mielipitteistä/
Katson ihmisii välillä liian ilmeittä/
Elä pelekää en tuomihe turhista kettään/
Olen kuin kala kuivalla maalla, tarviin vettä/
Pelekään menetystä, tarviin ihmeitä/
Suojelen kaikkii panikkiin menneitä/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti