9/29/2013

Helmi



Mie en jaksa katella enään epäpyhii naikkosii/
En jaksa kuunella valheit mustavalkosii/
Juosta karkuun kaikkee sitä turhuutta/
Kuunella valituksia ja kohdata kaipuuta/
Vedän tukan taa, jospa elämä kohillee loksahtaa/
Kohtelen elämää oikein se mua kunnioittaa/
Saan enemmä palautetta takas ku mitä odottaa/
Ystävien kanssa huoletta rellestään/
Pitään hauskaa aamusta iltaan ja tähän päivään/
En kadu tekojani tai sanoi, mitä ikin teinkään/
Humalan piikkin tää kaikki vaa kaatuun/
Aamulla totaallisesti vain sänkyy tää jätkä lamaantuun/

Anna mun ittein kerätä/
Rauhas olla ja herätä/
Nauttia paljon nestettä/
Hyvää huomenta vaa elämä/


Tässä sitä mennään taas, uudet tuulet puhaltaan/
Hymyilen vaan, ihmiset mua tuijottaan/
Oon maailman onnekkain jätkä päällä maan/
Koska uuteen kotiin muuttoa tehdä saan/
Rauhassa olla ja reenata helevetin kovaa vaan/
Räkälät kaukaa kierrän, sieltä ei ku ongelmia saa/
Känniset naiset peti kaveria metsästää vaa/
Niiden exät tai nykyset nyrkit ojos vainoaa/
Paskaa hommaa, sen voin vain kertoa/
Ihmissuhdedraaman alamaailma/

Anna mun ittein kerätä/
Rauhas olla ja herätä/
Nauttia paljon nestettä/
Hyvää huomenta vaa elämä/

Ilma on raikas ja keväinen/
Spiidot vedän jalkaan ja ilosta hyppelen/
Järveen lompsin uimaan vain/
Kuinka helevetin kylymää vesi onkaa ain/
Kylmyys minut valtaan saa/
Tahdon saunaan rauhoittumaan/
Siellä kovat löylyt saan/
Tästä ei elämä ihanempaa voi ollakkaan/
Kun terassilla kylymää olutta nauttia saa/


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti