10/20/2012

Avec l'amour de moi à vous

- Sie mua katseellas vuolet,
   kropallas mua muokkailet,
   suukoillas mua rauhottelet,
   rakkaudellas mua ohjailet,

- Voisko mitään parempaa olla olemas ku sie,
   Voisinko mitään enempää elämältä toivoo,
    Sie oot sitä mitä elämässä tarviin enkä muuta.

 - Sinuun ihastua rakastua heti eka kerra ku tavattiin,
    Sie mulle hymylläs vinkkasit että mut sie tahdot,
    Siispä niin sitä partsilla suudeltiin ja yhessä oltiin.

 - Keskustaan mentiin yhessä hauskaa pitään,
    Käsi kädessä toisistamme huolta pitäen kävelimme,
    Hassuteltiin ja leikiteltiin ja hauskaa pidettiin.

- Ei muista ihmisistä välitetty mitä ne meistä ajattelikaan,
   Toisiamme ajatukislta suojelimme ja vain rauhassa oltiin,
   Syömässä käytiin ja sen jälkeen meille me mentiin.

- Toisiamme hyväilimme hellästi kynttilöitte keskellä,
   Hyvänä pidimme ja rakkaus tulvi sisälle,
   Sinun vain olen enkä kenenkään muun, 
   Rakas hanipuppeli, sen sulle todistaa nyt vaan voin.     
        

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti